سئو عالی

مطالبی کاربردی و بهینه شده که از نظر کاربران عالی می باشد

سئو عالی

مطالبی کاربردی و بهینه شده که از نظر کاربران عالی می باشد

مطالبی کاربردی و بهینه شده که از نظر کاربران عالی می باشد و برای شما از تمام مطالب و تمام موضوعات خواهیم گفت

  • ۰
  • ۰

کسی در فیلم حضور دارد  که من بشناسم؟

سینا مهراد ( سهیلی ) که پسر کارگردان فیلم است، بازیگر نقش اصلی « ژن خوک » می باشد. هادی حجازی فر هم که اخیراً بازی او را در سریال « ممنوعه » و فیلم « لاتاری » شاهد بودیم، دیگر بازیگر فیلم به شمار می رود. جمشید هاشم پور هم حضور کوتاهی در فیلم دارد.

داستان فیلم درباره چیست ؟

دو زندانی از زندان فرار می کنند تا بتوانند به هدفی که از پیش تعیین شده برسند اما در این راه اتفاقات مختلفی برایشان رخ می دهد.

کارگردان کیست ؟

سعید سهیلی که اغلب به دلیل ساخت دو قسمت از فیلم « گشت ارشاد » شناخته می شود. آثار پرفروشی که نام سعید سهیلی را بر سر زبانها انداخت.

نکات مثبت فیلم ؟

شوخی می کنید؟

نکات منفی فیلم ؟

« ژن خوک » مشکلات فراوانی دارد که در مرحله نخست، فیلمنامه بی سر و ته و سرشار از اشتباه اثر می باشد که در حد و اندازه یک اثر کارگاهی نوشته شده است! شخصیت های پا در هوا و دیالوگ های عجیب و غریب و فاجعه بار ، تنها گوشه ای از مشکلات فیلمنامه اثر به شمار می رود.

« ژن خوک » در بخش هایی از داستان به جای آنکه شخصیت خلق نماید و تحلیل رفتار آدمهای داستانش را در چارچوب شخصیت پردازی سینمایی سر و سامان دهد، به راحتی گوشه ای ایستاده و تمام دلایل و انگیزها و هر آنچه که مخاطب باید بداند را بصورت دیالوگ به او اطلاع می دهد!

سوژه داستان مربوط به آقازاده هاست و مشخصاً قرار است نگاهی انتقاد به این افراد داشته باشد، اما اثر چنان الکن و بی خاصیت و هراسان است که حتی نمی تواند حرف خود را به درستی بیان نماید. فیلم علی رغم ژستی که گرفته، ابداً جسارت لازم را برای نافذ بودن در سوژه اش ندارد و بطور خلاصه آقازاده بهانه ای است برای دور هم چرخیدن چندین شخصیت تک بُعدی!

بازیهای فیلم نیز هم راستا با فیلمنامه و کارگردانی اثر، سقوط آزادیست برای تک تک بازیگران فیلم.

عامل تاثیرگذار برای تماشای فیلم؟

داشتن پول اضافه در جیب

حرف آخر ؟

ایام عید روزهایی است که می بایست به دیدن اقوام و دوستان رفت. به آنهایی که سر نزده اید تلفن بزنید و به دیدارشان بروید و دورهم بازیهای گروهی انجام دهید یا به همراه آنها از منزل خارج شده و مسیری را قدم بزنید. اما اگر در مسیر چشمتان به پوستر این فیلم افتاد، بلافاصله به سمت دیگر خیابان رفته و زندگی تان را نجات دهید و بابت این اتفاق پروردگار را هم شاکر باشید!

منتقد: میثم کریمی

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت " مووی مگ " به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

نام فیلم : ژن خوک

کارگردان : سعید سهیلی

نویسنده : سعید سهیلی

تهیه کننده : سعید سهیلی

بازیگران :

سینا مهراد

هادی حجازی فر

نازنین بیاتی

جمشید هاشم پور

 و...

برای دانلود فیلم ژن خوک و حتی دانلود فیلم ایرانی می توانید به سایت مرزفان نیز مراجعه کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی