سئو عالی

مطالبی کاربردی و بهینه شده که از نظر کاربران عالی می باشد

سئو عالی

مطالبی کاربردی و بهینه شده که از نظر کاربران عالی می باشد

مطالبی کاربردی و بهینه شده که از نظر کاربران عالی می باشد و برای شما از تمام مطالب و تمام موضوعات خواهیم گفت

  • ۰
  • ۰

تفریحات کویری دبی :: دبی شهری گرمسیری و کویری است به همین جهت تفریحات کویری این شهر از جمله جاذبه های پرهیجان و بسیار جذاب این شهر است.پیشنهاد می کنیم در تور دبی تفریحات کویری دبی را از دست ندهید و این هیجان بی نظیر را تجربه کنید.با ما همراه شوید تا این تفریحات را بیشتر بشناسید…

سواری بر تپه های ماسه ای کویر

در این تفریح پر هیجان شما سوار بر ماشین های شاسی بلند مانند تویوتا لندکروز بر تپه های ماسه ای در قلب کویر های دبی از شیب های تند تپه پایین می آیید و این تجربه ای حیرت آور همراه با هیجان و آدرنالین فراوان است.

سواری بر تپه های ماسه ای کویر

موتورسواری در کویر

موتورسواری نیز یکی دیگر از تجربه های هیجان انگیز دبی کویرهای دبی است.شاید بتوان گفت موتورسواری تجربه ای بسیار هیجان انگیزتر و بهتر از سواری ماشین است.موتورسواری در واقع تجربه ای بدون مرز از هیجان گردش و تفریح در کویر است.این تور علاوه بر هیجان و شور و شوق زیادی که دارد خطر بیشتری را برای شما خواهد داشت.

موتورسواری در کویر

شن اسکی

شن اسکی یکی دیگر از تفریحات کویری دبی است که مشابه سندبوردینگ است که همراه با چوب اسکی انجام میشود.اگر شما از جمله افرادی هستید که اسکی روی برف را تجربه کرده باشید این تفریح برایتان بسیار راحت تر خواهد بود.

شن اسکی

سندبوردینگ

سندبوردینگ یکی دیگر از این تفریحات پر هیجان است که در تورهای کویر گردی دبی امکانش برای شما مهیا است.

سندبوردینگ

شتر سواری

مگر می شود به شهری کویری همچون دبی سفر کنید و شتر سوار نشوید؟!شتر سواری در شهرهای کویری مورد علاقه بسیاری از گردشگران است البته دبی یک امتیاز بیشتر هم دارد و آن این است که شتر نماد قدیمی آن است.

شتر سواری

عکاسی در کویری

کویر سرتاسر پر از مناظر ناب برای عکاسان و علاقمندان به طبیعت است.کویر به جهت صاف و بدون آلودگی بودن آسمان آن شب ها و روزهایی زیبا دارد در همچنین آسمان بی نظیری عکاسی از طلوع , غروب و لحظه لحظه آن دوست داشتی خواهد بود.علاوه بر تمامی این ها آرامش بی نظیر کویر در هنگام طلوع و غروب آفتاب و شب های بی نظیر آن تجربه ای بدون تکرار خواهد بود.

یکی از دیدنی های دبی اسکله دبی می باشد که در سفر به این شهر زیبا پیشنهاد می شود حتما به این قسمت از دبی نیز سفر کنید.

منبع : آرشین پرواز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی