سئو عالی

مطالبی کاربردی و بهینه شده که از نظر کاربران عالی می باشد

سئو عالی

مطالبی کاربردی و بهینه شده که از نظر کاربران عالی می باشد

مطالبی کاربردی و بهینه شده که از نظر کاربران عالی می باشد و برای شما از تمام مطالب و تمام موضوعات خواهیم گفت

  • ۰
  • ۰
ساحل پارادایس پوکت تایلند Paradise Beach نزدیک ساحل پاتونگ میباشد.

ساحل پارادایس"بهشت" پوکت یکی از جذاب ترین سواحل فوق العاده ای پوکت نزدیک خلیج پاتونگ است و دارای منظره ای عالی در سراسر خلیج پاتونگ است. ساحلی کوچک به وسعت150 متر که یک ساحل کوچک دیگر در کنار آن وجود دارد مسیری رسیدن به ساحل از طریق سنگ ها عبور می کند و در کنار ساحل پاتونگ شلوغ واقع شده است ساحل Paradise دارای درختان نخل بزرگ استوایی همراه با سایه پهن شده بروی زمین و سنگهای گرانیتی بزرگ در هر دو انتهای ساحل میباشد زمین ساحل مملو از ماسه میباشد و یک صخره مرجانی در حدود 100 متر در ساحل پارادایس وجود دارد. جت اسکی نمیتواند به خاطر صخره ای بودن اینجا به ساحل زیاد نزدیک شود و در نتیجه ساحل پارادایس به مکان آرام و صلح آمیز تبدیل شده است. برای دسترسی به ساحل هزینه ای وجود دارد که گاه گاهی متغیر است، اما معمولا حدود 200 بات است. سه رستوران شیک و خوب در ساحل وجود دارد و هر  کدام غذاهای ایتالیایی، چینی و تایلندی را سرو می کنند. قیمت ها به طور کلی تقریبا شبیه پاتونگ است، مانند پیتزا های بزرگ خوشمزه که 250 بات است.

ساحل پارادایس پوکت تایلند Paradise Beach

راه رسیدن به ساحل ساحل پارادایس پوکت:

ساحل پارادایس حدود پنج کیلومتری جنوب غربی پاتونگ واقع شده است هنگامیکه به سمت جنوب در امتداد قطعه آخر مسیر ساحل پاتونگPatong Beach  به سمت Amari Phuket می روید ساحل پارادایس در سمت چپ شما پشت تپه های Baan Yin Dee میباشد.

با اقدام به دریافت قیمت تور پوکت می‌توانید طبق بودجه و مدت زمان مشخصی که می‌خواهید به این تور گردشگری جذاب بروید و از سفر خود لذت ببرید.

فعالیتهای ورزشی ساحل پارادایس پوکت:

فعالیت های مختلف از طریق باشگاه ساحل پارادایس ارائه میشودمانند: غواصی ،اسکی ، Snorkellers، قایقرانی، همچنین مراکز غواصی واقع در ساحل پاتونگ مجاور گاهی اوقات با دانش آموزان و یا غواصان واجد شرایط خود می توانند برای کشف صخره هایی که 100 متر بزرگی دارند  به ساحل پارادایس بیایند، بیابند. دسترسی به ساحل (از طریق باشگاه) ساعت 09:30 آغاز می شود. مردم از طناب متصل به یک شاخه درخت سرازیر شده و از بین آب (در جزر و مد بالا) به ساحل میروند و همچنین بازی والیبال ساحلی در خورشید،  در این ساحل بسیار سرگرم کننده هستند.

فعالیتهای ورزشی ساحل پارادایس پوکت

هیچ فروشنده ساحلی در Paradise Beach وجود ندارد، اما انتخاب خوبی از رستوران ها و مغازه ها برای نوشیدنی ها و سوغاتی وجود دارد شما در  Beachgoers می تواند طیف گسترده ای از ظروف بین المللی تایلندی را انتخاب کنید. شما همچنین می توانید غذا و نوشیدنی های خود را زیر  صندلی خورشید خود سفارش دهید و یا در کنار میز در اتاق غذاخوری غذا بخورید. ساحل بهشت می تواند در فصل گرما شلوغ باشد. چند هتل در Patong - مانند Holiday Inn Phuket و Burasari Resort  با شاتل مستقیم  شما را به این منطقه جذاب"پارادایس" میرسانند

یک محل بزرگ در ساحل پارادایس به کلاب پارادایس Beach Club Paradise Beach Phuket اختصاص دارد  که در فاصله ای کوتاه از ساحل پاتونگ واقع شده است. دارای مغازه ها، رستوران ها، در ساحل کو پنانگ Koh Phangan میباشد  ولی گران قیمت است. اکثر مجتمع باشگاه Paradise Beach Club در یک ساحل سفید با شن و ماسه 150 متری قرار دارندجشنواره ماه کامل در پارک Paradise Beach که بزرگترین پارک ساحلی Phuket است برگزار میشود پس از رویت کامل ماه در Koh Phangan هر ماه در شب ماه کامل، دی جی معروف برای بومیان محلی تایلندی ها و گردشگران تور تایلند بخصوص تور پوکت هنر نمایی میکنند.

هزینه این مراسم حدود 1000 بات برای هر نفر میباشد.

شما می‌توانید با یک تور ارزان تایلند در این سواحل زیبای پوکت حضور یافته و لذت ببرید.

منبع : توریاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی