سئو عالی

مطالبی کاربردی و بهینه شده که از نظر کاربران عالی می باشد

سئو عالی

مطالبی کاربردی و بهینه شده که از نظر کاربران عالی می باشد

مطالبی کاربردی و بهینه شده که از نظر کاربران عالی می باشد و برای شما از تمام مطالب و تمام موضوعات خواهیم گفت

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پویان مختاری

پویان مختاری متولد 8 مهر 1369 در ایذه، خواننده است

فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته نقشه کشی صنعتی از دانشگاه اصفهان می باشد، فعالیت اش را با موسیقی پاپ شروع کرد و سپس وارد رپ به زبان بختیاری شد

در این مطلب بیوگرافی پویان مختاری را می خوانید

 

از ایده تا اصفهان


تا دبیرستان در شهر ایده زندگی می کردند و از بختیاری های سرقلی و هفت لنگ خوزستان می باشد، سپس به همراه خانواده برای ادتمه تحصیل و دانشگاه به اصفهان رفتند و ساکن این شهر شدند

شروع موسیقی

علاقه اش به موسیقی از دوران دبیرستان و دوران بلوغ در ایذه بصورت مبتدی با ضبط یک آهنگ 40 ثانیه ای به زبان بختیاری شروع شد که پخش تصادفی آن و استقبال مردم او را به ادامه مسیر علاقمند کرد


ورشکستی پدر و مهاجرت

 
در میانه دانشگاه بعلت ورشکستگی پدر مجبور شدند همه دار و ندارشون رو بفروشند و به تهران مهاجرت کنند می گوید به جهت وضیعت مالی در آن زمان شرایط سختی را تجربه کرده است و مجبور بوده مدتی در یک مغازه کار کند و پیک موتوری باشد

 

رپ بختیاری

 
آدم گوشیه گیر و معذبی بودم اما با موسیقی به جامعه و اجتماع برگشتم، سبک فعالیت نه پاپ هست و نه رپ، بلکه ترکیبی از این دو موسیقی ام را ارائه می دهم

وب سایت پویان مختاری به نام حضرات
دیده شده پویان مختاری در اینستاگرام خود لینک وب
سایت حضرات hazarat گذاشته که در مورد شرط بندی و پیش بینی فوتبال می باشد.

شعر و شاعری
 

تابحال همه آهنگ هایی که خواندم را خودم نوشتم

خودم شعر می گم به همین دلیل دقت زیادی روی کلمات و اشعار می گذارم، تا مدت ها خودم آهنگسازی می کردم اما حالا از دوستان حرفه ای تر مثل مسعود جهانی هم کمک میگیرم

مهاجرت از ایران

در فروردین ماه 97 بود که در کمال تعجب هوادارانش با انتشار متنی اعلام کرد : هیچوقت دوست نداشتم اینو بنویسم ولی خداحافظ ایران، خیلی تلاش کردم اما نشد …

 

ازدواج و همسرش

 

در سال 97 وارد یک رابطه عاشقانه شد و در آبان همین سال بصورت رسمی در کشور ترکیه با نیلی افشار ازدواج کرد، همسرش از چهره های شبکه مجازی می باشد

از خیریه تا رنگ قرمز
 
در زمان حضور خود در ایران یک NGO خیریه تاسیس کرد و تلاش داشت با کمک های مردمی به نیازمندان کمک کند، با اینکه با نگرانی می گوید طرفدار رنگ قرمزه اما دوست ندارد صراحتا اعلام کند طرفدار چه تیمی است، او حالا ساکن کشور ترکیه می باشد

  • ali asbahi
  • ۰
  • ۰

ایده هایی برای اینستاگرام

مدیریت حساب نام تجاری اینستاگرام چندان آسان نیست. کار مداوم در ارسال در زمان عالی، درگیر شدن در پرواز و آمدن با ایده‌های جدید برای شکست دادن الگوریتم است.

لازم نیست چیزی را که برای شما کار می‌کند بشکنید، اما اگر به کمی الهام بیشتر برای تازه کردن رویکرد خود نیاز دارید، همیشه یک ایده خوب است که برخی از انواع جدید اینستاگرام و داستان‌های اینستاگرام را امتحان کنید.

در زیر، ما به شما چند ایده پست جدید برای بررسی حساب در اینستاگرام خود می‌دهیم.

آن‌ها انواع مختلفی از محتوا را پوشش می‌دهند: غذا، داستان، زندگی و IGTV. برخی از این کارها به راحتی اجرا می‌شوند در حالی که برخی دیگر some را انتخاب می‌کنند.

ایده این است که انواع جدیدی از محتوا را به حساب خود معرفی کنید تا مخاطبین شما مشارکت فعال خود را حفظ کنند.

۱. به مخاطبین خود یک ذهن با یک پازل بدهید

ما اغلب در زندگی مان درگیر هستیم، از یک چیز به یک چیز دیگر حمله می‌کنیم که کاره‌ای روتین خود را می‌توان به شعله عقب تبدیل کرد.

به جای ارسال عکس معمولی، کسی را خلق کنید که باعث می‌شود مخاطبین شما مکث کنند و کمی فکر کنند.

در مورد Casper، شرکت تشک تماماً در مورد آرامش است. بنابراین برای آن‌ها منطقی است که پست‌هایی را ایجاد کنند که این ارزش را منعکس کنند. این شرکت با استفاده از گرافیک و انیمیشن زیبا، در هر دو feed و Stories خود معما ایجاد می‌کند. هیچ جایزه برای کسانی که پاسخ صحیح را به جز رضایت از خود دریافت نمی‌کنند وجود ندارد.

اما با استفاده از برچسب سوال در داستان‌ها و پست گالری در فید، Casper تعامل مداوم را ایجاد می‌کند.

این طرح‌ها شبیه داستان‌های قبلی است که آن‌ها انجام داده‌اند، پس اگر قبلاً آن را دیدید، می‌دانید چه انتظاری داشته باشید.

این باعث به رسمیت شناختن علامت تجاری برای تماشاچیان می‌شود.

نکته: نمی‌خواهید برای ایجاد یک پازل تلاش کنید؟ به مخاطبین خود یادآوری کنید که در عوض از طریق تمرینات تنفسی آهسته و یا یک ویدئوی ۵ ثانیه‌ای با موسیقی آرامش‌بخش، شروع به شکستن سریع کنند.

هر چه که انتخاب می‌کنید، ایده این است که مخاطبین خود را در طومار یا ضربه‌ها متوقف کنید.

۲. یک چالش مکرر را در نظر بگیرید

این می‌تواند روزانه, هفتگی یا حتی ماهانه باشد.

این به شما بستگی دارد که چقدر می‌خواهید با چالش مقابله کنید.

برای اجرای این کار, شما باید به دنبال چالش‌های پیش موجود یا ایجاد یک ایده برای برند خود باشید.

تابستان، گیاه خانگی تأثیر گذار است که طیف وسیعی از محتوای مرتبط با گیاه را عرضه می‌کند.

برای سال ۲۰۱۹، او خود را به چالش کشید تا یک روز در مورد یک کارخانه در مجموعه خود، "۳۶۵ روز از گیاهان" پست کند.

هر ویدیو فرمت مشابهی را دنبال می‌کند و همچنین به کانال یوتیوب ارسال می‌شود.

برای مارک‌های تجاری، شما می‌توانید یک فرمت چالش را انتخاب کنید که مخاطبین شما را تشویق کند تا در این چالش شرکت کنند و پس از آن‌ها عکس خود را پست کنند.

همچنین می‌توانید از اینستاگرام منحصر به فرد اینستاگرام استفاده کنید تا با چالش خود تعامل بیشتری داشته باشید.

نکته: ایده این نوع پست، ایجاد پیش‌بینی و انتظار با مخاطبین است.

بسیاری از چالش‌ها برای گرفتن ایده‌ها در آنجا وجود دارد، اما شما می‌توانید تنها می‌توانید خودتان را خلق کنید و آن را در پست خود اعلام کنید.

3. ابتدا یک عنوان بنویسید, سپس عکس را پیدا کنید

برای مارک‌های تجاری با صدای متمایزی، خودتان را به چالش بکشید تا عکس‌ها را ابتدا بنویسید، سپس عکس بگیرید و یا عکس را برای مطابقت با آن پیدا کنید.

ممکن است متوجه شوید که نقشه خود را در زمانی که دقیقاً می‌دانید چه پیامی و چه حالتی را می‌خواهید به جای نوشتن یک عنوان به طور خاص برای عکس تهیه کنید، ساده‌تر است.

در حالی که ما مطمئن نیستیم که آیا تیم Oatly عنوان اول را می‌نویسد یا نه، ما می‌دانیم که صدای آنلاین آن‌ها قوی است. این حرف معمولاً بیشتر از متن معمول آن نوشته شده و هر دو و سرگردانی در لحن آن نوشته شده بود. زمانی که نوشتن مقاله قوی است، می‌توانید از آن برای ایجاد عکس برای مطابقت با آن استفاده کنید.

نکته: پیدا کردن صدای برند شما یک فرآیند است. با استفاده از این که چگونه سایر برندها در حال نوشتن زیرنویس های اینستاگرام خود هستند، اله‌ام بگیرید.

4. ترکیب یک مقاله عکس با یک پیوند در بیوگرافی ترکیب کنید

 

در راستای نوشتن شرح متن عالی ، ما برای ایده بعدی خود به صنعت چاپ و نشر متوسل می شویم. وقتی کسب و کار شما با محتوا عالی ساخته شده است ، خواه عکس ، کلمه یا فیلم باشد ، تا حضور در رسانه های اجتماعی شما گسترش می یابد.

نیویورک‌تایمز از یک گالری گالری برای ایجاد یک مقاله عکس استفاده کرد، به نقل از قطعه و عنوانی که ترکیب می‌شود تا داستان تجاوز جنسی در ارتش را بیان کند. این خلاصه در زیر عنوان و برای آن‌هایی که به خواندن قطعه کامل علاقه دارند، یک پیوند در مجموعه تنظیمات ارایه شده‌است.

نکته: این نوع پست روش بسیار خوبی برای دفع کردن محتوای موجود است.

اگر شما پست‌های وبلاگ یا محتوا را در جای دیگری ایجاد کنید، از این ایده برای republish محتوای موجود استفاده کنید. مثال مورد استفاده بسیاری از این موارد، یک گزارش سالیانه شفافیت است که در یک جایگاه گالری مورد استفاده مجدد قرار می‌گیرد.

5- تیزرهای محصول را اضافه کنید

آیا محصولات یا خدمات جدید در اینستاگرام خود را راه‌اندازی می‌کنید؟ به جای اینکه مستقیماً یک محصول جدید را اعلام کنید، از داستان‌ها و پست‌ها برای هدایت بهره استفاده کنید. پیش‌بینی را از طریق عکس‌ها، ویدئو و چسب مورد سوال ایجاد کنید.

آبمیوه گیری که تحت فشار قرار گرفته بود، از یک عکس از مواد تشکیل‌دهنده برای سربه دست آوردن نوشیدنی جدید خود استفاده کرد. از زمانی که ایست بازرسی به زمانی دست پیدا کرد که انتظار اعلام آن را داشته باشد، در ذهن حضار یک یادداشت ذهنی قرار داد تا فردا برای پخش دوباره چک شود.

نکته: شما نیازی به ایجاد پست‌های مرموز برای ایجاد اعتیاد ندارید. برای زمان با انتشار محصول، با تأثیرگذار هم‌کاری کنید تا در مورد ویژگی‌های جدید صحبت کنید. در داستان‌ها، می‌توانید از این نظرخواهی یا استیکر سوال کنید تا با پیروان خود تعامل داشته باشید. این بازی را حدس بزنید و جایزه‌ای را به اولین پاسخ صحیح تان اهدا کنید.

6. پخش یک فلاش در داستان‌ها

پست کردن در داستان‌ها یا استوری می‌تواند گذرا باشد. بالاخره پس از چند ساعت ناپدید شدند. از این کار با استفاده از داستان‌هایی برای فروش فلاش استفاده کنید. در دنیای خرده‌فروشی, فروش فلاش می‌تواند از آنچه که انتظار می‌رود, متفاوت باشد. در هر صورت, آن‌ها " کوتاه " هستند و مشتری را به خرید هدایت می‌کنند تا از فرصت استفاده نکنند.

این گزارش از داستان‌هایی برای اعلام یک هدیه اضافی در ۱۰ دستور بعدی استفاده کرد. اگر در حال حاضر به سفارش کردن فکر کرده‌اید، این پیشنهاد معامله را به شما اجازه می‌دهد تا سفارش را به سرعت تکمیل کنید.

نکته: این نوع پست می‌تواند برای محصولات محدود، giveaways، یا حتی یک تخفیف سریع در چیزی که معمولاً تخفیف ندهید اعمال شود. این موضوع مشتری را شگفت‌زده می‌کند و باعث می‌شود که آن‌ها اغلب در صورتی که یک فلاش دیگر را عرضه کنید، بیشتر از طریق داستان شما پیش بروند. فروش فلاش را به یک تاکتیک بازاریابی تبدیل کنید و شما شاهد افزایش تعامل در تجزیه و تحلیل your خواهید بود.

7. مصاحبه در مورد داستان‌ها

این یک چرخش در مفهوم تصاحب رسانه اجتماعی و ایده خوبی برای کسانی است که نسبت به واگذاری کلیدهای حساب مجازی به یک غریبه مردد هستند. از داستان‌هایی برای انجام مصاحبه با مهمان استفاده کنید. یک لایه اضافی از تعهد خود را به Q & A اضافه کنید و از دانبال کننده ها درخواست سوال کنید و در یک داستان جدید به آن‌ها پاسخ دهید.

مجله دومینو از داستان‌هایی برای طراحی طراحان استفاده می‌کرد. این ترکیب محتوا را مانند یک داستان سوال پیش از ساخت با یک ویدئوی تصادفی که در آن به سوال پاسخ می‌دادند، مخلوط کرد. این فرمت برای هر سوالی که آن‌ها در داستان قرار دادند، ادامه یافت. در پایان آن، آن‌ها از پیروان خود سوال کردند که فکر می‌کنند برای ویژگی بعدی خوب است.

نکته: برای ایجاد پیش‌بینی برای این، به افراد اجازه دهید بدانند که چه زمانی باید انتظار مصاحبه را داشته باشند و چه کسی مصاحبه خواهد کرد. همچنین می‌توانید آن را با پخش زنده با برچسب سوال مخلوط کنید.

8. پخش ویدیوهای زنده آموزشی

راه‌های زیادی برای رسیدن به یک ویدیوی زنده وجود دارد و این واقعاً برای شما بستگی دارد که بهترین تناسب برای برند شما چیست. رایج‌ترین رویکرد ویدیوی زنده شامل پخش رویداده‌ای پخش و برگزاری مصاحبه‌ها می‌باشد. با انجام یک ویدئوی زنده آموزشی، انتظارات را تغییر دهید. این ویدئو چگونه به شما این امکان را می‌دهد که پاسخ سوالات را نیز پاسخ دهید.

آشپزخانه خرد شده پخش دستور العمل Cacio را پخش کرد. او در یک پست غذا به پیروانش گفت که انتظار دارند برنامه زنده پخش شود تا آن‌ها بدانند که این برنامه پیش خواهد آمد. ما بسیاری از فیلم‌ها را می‌بینیم - تا به حال ویدئو را ببینیم که تغییر خوبی از سرعت برای دیدن یک ایده تعاملی به جای آن است.

نکته: مطمئن شوید که فرد دیگری پشت تلفن داشته باشید که می‌تواند از طریق نظرات و سوالات بخواند. اگر یک حساب فعال داشته باشید، شخص دوم برای میانه‌روی مفید خواهد بود.

9. اضافه کردن برچسب و استیکر به پست‌ها

به ما گوش دهید: چسب و کلاژها فقط برای داستان نیستند. افزودن برچسب‌های سرگرم‌کننده و روکش‌های گرافیکی دیگر برای پست‌های feed باعث می‌شود که آن‌ها از همان عکس‌های قدیمی بیرون بروند. این کار برای مارک‌های تجاری خوب عمل می‌کند که رنگارنگ، سرگرم‌کننده و عجیب و غریب هستند.

از کیت طراحی برای اضافه کردن ستاره‌ها بر عکس استفاده کرد. برچسب روی عکس را خراب نمی‌کند و آن‌ها " فقط کافیست که توجه خود را به هوس خود جلب کنند.

استیکرهای و روکش‌ها یک روند جدید در اینستاگرام هستند. آن‌ها " سرگرم‌کننده هستند و اگر به درستی استفاده شوند, تنها تصاویر شما را بهبود خواهند بخشید

توصیه: چند برنامه در آنجا وجود دارد که اگر نمی‌خواهید خودتان را خلق کنید برچسب‌های جالبی ارائه می‌کنند. لازم نیست مهارت‌های تصویرگران برای اجرای این نوع پست داشته باشید.

  • ali asbahi