سئو عالی

مطالبی کاربردی و بهینه شده که از نظر کاربران عالی می باشد

سئو عالی

مطالبی کاربردی و بهینه شده که از نظر کاربران عالی می باشد

مطالبی کاربردی و بهینه شده که از نظر کاربران عالی می باشد و برای شما از تمام مطالب و تمام موضوعات خواهیم گفت

  • ۰
  • ۰

۱۰ جای دیدنی اتریش

۱۰ تا از زیباترین جاهای دیدنی اتریش

یکی از کشورهای زیبای قاره اروپا، اتریش است. کشوری آرام، با زیبایی های طبیعی بسیار و واقع شده بر کوه آلپ که در عین حال، مردمانش از سطح رفاه بالایی برخورداند. زبان مردم این کشور بیشتر به آلمانی است و فرهنگ و خلقیات آلمانی ها را نیز تا حدودی دارند. اگر کشور اتریش را تنها به واسطه طبیعت به عنوان منطقه گردشگری انتخاب کرده اید، باید بدانید این کشور از جهت تاریخی نیز مسحور کننده است و جاهای دیدنی اتریش یکی از بهترین مکان هایی می باشد که شما می توانید از آن دیدن کنید.

وین (Vienna):

این شهر زیبا و شگفت انگیز پایتخت کشور اتریش بوده و دارای روستاها و مناطق تاریخی متعددی است. آب و هوای این کشور سرد است و این بدان معنی است که باید قبل از مسافرت به این کشور، تمهیدات لازم را در مورد به همراه داشتن لباس های گرم مناسب، اندیشیده باشید. در وین می توانید به کاخ اشلوس شونبرون، کاخ هافبورگ، موزه‌ تاریخ هنر، کاخ بِلوِدیره، کلیسای جامع سنت اشتفان و … سر بزنید.

هافبرگ (Hofburg):

یکی از زیباترین و شگفت انگیزترین مناطق گردشگری شهر وین، هافبرگ است. ساختمانی به جا مانده از قرن ۱۳ام و امروزه دارای انواعی از رستوران های لوکس، فضای باز و موزه است. از دیگر جاذبه های گردشگری این منطقه، مدرسه اسب سواری اسپانیایی است که همه ساله، گردشگران زیادی به خود جذب می کند. در این مکان انواع اسب ها از نژاد های مختلف وجود دارند و شما می توانید با دیدن انواع اسب های اصیل، تجربه لذت بخشی را تجربه کنید.

کلیسای جامع سنت اشتفان (Stephen’s Cathedral):

عمارتی قدیمی و زیبا با طراحی و معماری گوتیک، که وجه ای تاریخی و معنوی به شهر وین می بخشد. کلیسای جامع سنت اشتفان، با ۱۳۶ متر ارتفاع، یکی از بلندترین کلیساهای شهر وین می باشد و آنچه آدمی را برای دیدن بیشتر این کلسیا ترغیب می کند، وجود ظواهر هنری و انواع نقاشی های مصور شده بر دیوار و تابلوهای نقاشی با شکوهی است که درون کلیسا را به مکانی روحانی و بسیار شگفت انگیز تبدیل کرده است.

کاخ بِلوِدیره (Belvedere):

یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری شهر وین، بِلوِدیره، به عنوان کاخی پر زرق و برق شناخته می شود. این کاخ در حقیقت به دو بخش فوقانی و پایینی تقسیم می شود و هر کدام محوطه زیبایی را خلق کرده است. قسمت بالایی کاخ راه پله ای دارد که توسط نقاشی ها و گچ‌کاری‌های ابر و باد، سنت و تاریخ این کشور را به نمایش گذاشته است. قسمت پایینی این مکان شامل سالنی پوشیده از سنگ های مرمر و نقاشی های غنی بر روی سقف است که همه ساله گردشگران متعددی را به خود جذب می کند. دیگر قسمت جذاب و خاص این منطقه وجود آب نما و محوطه سرسبزی است که می توانید به راحتی تفریح کنید.

تالار شهر وین (Vienna City Hall):

یکی از تاثیرگذارترین مکان های دیدنی وین که مانند دیگر بناهای اتریش به شکل معماری گوتیک ساخته شده است، تالار شهر وین است. این تالار عظیم الجثه با ارتفاع ۱۰۵ متر، دارای طراحی و معماری عجیبی است و ستون و پنجره های آن، محیطی آرام و دلنشین را به آن بخشیده است.

نکته : برای دیدن این مکانهای زیبای اتریش بهترین گزینه تور اروپا می باشد.

گرابن (Graben):

یکی از مشهورترین و پر رفت و آمدترین خیابان های شهر وین که تفریحات زیادی را در خود گنجانده است. این خیابان مجموعه ای از ساختمان های سلطنتی، بازارها و مراکز خرید را در خود جای داده است. در حقیقت این خیابان به عنوان یکی از لوکس ترین و گران ترین خیابان های شهر وین نیز شناخته می شود.

سالن تئاتر آندره شنیه (Festspielhaus Bregenz):

زمانی که به این مکان سر بزنید، به اوج عظمت خلاقیت انسانی پی خواهید برد، اوج شکوه هنری که به شکل اعجاب آوری نمایان شده است. این مکان روی آب بنا شده است و به عنوان مکانی برای اجرای نمایشنامه ها و تئاترها شناخته می شود. این سالن در شهر برگنز واقع شده است و تعدادی از تئاترهایی که در آن به نمایش درمی آید، مربوط به شاعری فرانسوی به نام “آندره شنیه” است. در گوشه و کنار این سالن انواع رستوران ها و مناطق تفریحی نیز وجود دارد.

خانه تولد موتزارت (Getreidegasse):

اگر به شهر سالزبورگ سفر کرده اید، به خیابان Getreidegasse ، مکانی که موتزارت آهنگساز مشهور اتریشی در آنجا به دنیا آمده است، بروید. این خیابان از سال ۱۸۸۰، تبدیل به موزه ای زیبا شده است. در این موزه، آثار زیادی از جمله ویولن دوران کودکی موتزارت، پیانوی او، مدارک، نامه‌ها و نگاره‌هایی از این موسیقی‌دان و چندین اثر هنری متعلق به شهر سالزبورگ نگهداری می‌شود.

فاکر سی (Faaker see):

دریاچه ای عجیب و شگفت انگیز واقع در کوه های آلپ، که در منطقه کارینتیای اتریش واقع است. این دریاچه به خاطر آب زلال و آشامیدنی اش مشهور است. همچنین در اطراف این دریاچه هتل، قایق سواری، موتورسواری، رستوران، بار و کافه موجود است. اما می توانید می توانید در کنار همه تفریحات انسانی، از مناظر زیبای کوه های آلپ و فاکر سی لذت ببرید.

اشلاسبرگ (Schlossberg):

تپه ای زیبا که در بین خانه های شهر گراتس واقع شده است. بر فراز این تپه، انواع مکان های دیدنی ویژه، رستوران، کافه و … وجود دارد. این تپه، چشم انداز شهر گراتس را دوچندان زیبا کرده است و موجی از آرامش را در شب به شما هدیه می دهد.

منبع : touristapp.org

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی