سئو عالی

مطالبی کاربردی و بهینه شده که از نظر کاربران عالی می باشد

سئو عالی

مطالبی کاربردی و بهینه شده که از نظر کاربران عالی می باشد

مطالبی کاربردی و بهینه شده که از نظر کاربران عالی می باشد و برای شما از تمام مطالب و تمام موضوعات خواهیم گفت

  • ۰
  • ۰

کلید هدایت این اوقات دیوانه وار ممکن است درست زیر بینی شما باشد. براساس تحقیقات دانشگاه سوسکس ، خواندن می تواند سطح استرس شما را تا 68 درصد کاهش دهد. فراتر از آن ، کتاب صحیح می تواند ما را برای جاده سخت پیش رو آموزش و پرورش دهد.

ما هشت مدیرعامل را برای توصیه‌های برتر آنها سؤال کردیم. به گفته آنها ، این کتاب ها را بخوانید ، و آماده خواهید بود تا هرچه پیچیدگی نقشه به راه شما بیاید:

SUPERBETTER ، توسط JANE MCGONIGAL
جیل ویلسون ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت رابین گیمز ، توسعه دهنده و ناشر برنامه های بازی رایگان برای زندگی شیوه زندگی موبایل توضیح می دهد: "SuperBetter راهی برای پیشبرد بحران با طرز فکر گیمر است."

او می گوید: "نویسنده یک طراح بازی است که با ایجاد یک بازی برای خودش ، دچار یک اغتشاش جدی شده است." "این کتاب راهنمایی چگونه برای دستیابی به موانع خود را با روشی بازیگرا است."

SWAN SWAN ، توسط ناصیم نیچولاس طالب
رایان مک پرسون ، مدیرعامل Coassemble ، یک ابزار آموزش آنلاین گفت: "شما ممکن است دیده اید که coronavirus رمان به عنوان یک" رویداد قوای سیاه "نامیده می شود."

وی می گوید: "این کتاب روانشناسی ناشی از بحران و وقایع غیرمترقبه دیگر را پوشش می دهد و چرا نمی بینیم که آنها در حال آمدن هستند." "این کتابی است که به طور واقعی درک شما از وقایع بحرانی را عمیق تر می کند ، که نقش مهمی در برقراری ارتباط و همدلی با دیگران در مواقع بحرانی ایفا می کند."

SIRENS TITAN ، توسط KURT VONNEGUT
ایان وایت ، مدیر عامل و بنیانگذار ChartHop ، یک بستر مدیریتی سازمانی می گوید: "وقتی همه چیز در اینجا به نظر می رسد بسیار ناخوشایند است ، فکر می کنم خوب است دوباره تقویت کنم ، ذهنم را دراز کنم و چشم انداز خود را به کیهان گسترش دهم."

او این کتاب را انتخاب کرد زیرا "این سؤال را می دهد و گهگاه به سؤالات وجودی در مورد اراده آزاد ، سرنوشت و معنای زندگی - با کمدی سیاه امضای Vonnegut پاسخ می دهد".

پایان همیشه نزدیک است ، توسط دن کارلین
والتر دی بروو ، بنیانگذار و مدیر عامل doc.ai ، یک شرکت هوش مصنوعی متمرکز بر تحقیقات پزشکی می گوید: "این زمان های بی سابقه ای هستند." "اما تصور کنید که در قرن 14th با طاعون یا مرگ سیاه ، نیمی از جمعیت جهان کشته شده است."

وی گفت: "برای بهبودی آنها 200 سال طول کشید. آنها نقشه راه آزمایشات ، سرولوژی ، پلاسما ، درمانی ، واکسن نداشتند. آنها حتی درک درستی از سلول ها نداشتند. "آن ناامیدی ، آن سکوت ، هرج و مرج و پذیرش آن را تصور کنید. کتاب دن کارلین با یادآوری تاریخ ، به وضعیت فعلی ما چشم انداز می بخشد. "

کد فرهنگ: اسرار گروههای بسیار موفق ، توسط دانیل کویل
هنگامی که رابرت مززوچلی در حال ساخت SportsEdTV بود ، او اندیشه زیادی به فرهنگ شرکت کرد و برای راهنمایی به این کتاب مراجعه کرد. ماززوچلی می گوید: "این کتاب نمونه های بسیاری از سازمان های بزرگ - شرکت ها ، تیم های ورزشی ، غیرانتفاعی - و اینکه فرهنگ چگونه روی رشد آنها تأثیر داشته است ، ارائه می دهد." "اکنون دوباره آن را می خوانم تا به خودم یادآوری کنم که پس از اتمام دور funding بودجه سری A ما ، افراد جدیدی را استخدام می کنیم ، اگر بخواهم افراد جدیدی را استخدام کنیم ، دست نگه ندارم.

استراتژی BLUE OCEAN ، توسط RENÉE MAUBORGNE و W. CHAN KIM
میشل کوردیرو گرانت ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت لویلی ، یک شرکت لباس زیر زنانه که خرده فروشی و D2C است ، می گوید: "استراتژی اقیانوس آبی به من یاد داده است که بتوانم در ایجاد رقابت در یک بازار پر رونق اطمینان داشته باشم."

او می گوید: "در حالی که من مشغول طوفان مغزی و ساختن لایو بودم ، واقعاً به این کتاب و درس های آن در مورد ایجاد فضای جدید در بازارهای فعلی تکیه کردم و اینکه چگونه به جای ترس از رقابت ، هدف ما باید این رقابت باشد تا بی اهمیت باشد."

چیزهایی درباره این چیزهای سخت ، توسط بن هورویتیتز
کریل بیگای ، مدیر عامل Preply ، سکویی که به زبان انگلیسی می آموزد ، می گوید: "این یک داستان درخشان از مقاومت و عزم است. او توضیح می دهد: "نویسنده Loudcloud را از سال 1999 شروع کرد و اولین دور خود را در سال 2000 ، درست قبل از پشت سر گذاشتن حباب فناوری و پیشروی این صنعت از کنترل بالا برد." وی شرکت را از ورشکستگی نجات داد ، و با راه اندازی محصولات جدید ، همه چیز را چرخاند و به عنوان Opsware معرفی کرد. وی سرانجام در سال 2007 آن را به قیمت 1.65 میلیارد دلار نقدی به HP فروخت. "

وی می افزاید: "رهنمودهای وی در مورد همه جنبه های اداره یک شرکت - از نحوه رهبری در زمان صلح و جنگ تا چگونگی تغییر نیروی کار" ، نقشه ای همیشه سبز برای هرگونه بحران ، در هر زمان است. "

ESSENTIALISM: هدف تفکیک شده از درس ، توسط GREG MCKEOWN
بنی سیلبرشتین ، مدیر عامل شرکت Payrix ، بستر پرداخت آنلاین ، می گوید اگرچه این کتاب به خوبی شناخته شده است ، اما اکنون ارزش بررسی مجدد آن را دارد. او می گوید: "در حالی که امروز می شنویم که مشخصه هایی که یک کارگر مهم در مقابل غیرمسئولین را تشکیل می دهند ، می شوند ، بازگشت به صفحات این کتاب فرصتی برای ما فراهم می کند که مجدداً تصور کنیم که برای هر یک از زندگی ما چه اساسی است". این نوع ذهنیت به ویژه در حال حاضر بسیار مفید است ، وقتی همه ما بسیار سخت تلاش می کنیم و فراتر از این همه گیری به ما کمک می کند.

منبع : fastcompany

  • ۹۹/۰۲/۱۵
  • ali asbahi

book

ceo

crisis

نظرات (۱)

مطالبتون خیلی کامل و مفید بود. ممنونم. از شما دعوت می کنم به وب سایت من هم سر بزنید. جدیدترین انیمیشن های روز دنیا با دوبله فارسی و زبان اصلی در این وب سایت در دسترس شما قرار دارند.

https://is.gd/18af9o

https://is.gd/2v47w0

https://is.gd/put9i8

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی